Servicii

  • Studii de piață - Realizate în rândul consumatorilor individuali (nivel local, regional și național) și la nivelul agenților economici, studiile de piață oferă companiilor publice și private informații pentru a lua cele mai bune decizii și a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.

  • Consumer behavior studies (needs, preferences, attitudes, and behavioral patterns)

  • Product, brand and concept evaluation studies

  • Advertising research

  • Secondary data analyses on a wide variety of topics such as social trends, market segmentation, consumer behavior etc.


  • Studii sociale și sondaje de opinie - Realizate la nivel local, regional și național, cercetările sociale oferă tuturor organizațiilor și instituțiilor publice și private informațiile necesare activității lor.

  • Sărăcie și incluziune sociala

  • Calitatea vieții

  • Asistență socială

  • Sănătate

  • Educație

  • Discriminare socială

  • Relații interetnice

  • Problematica gender

  • Urbanism ți amenajarea teritoriului

  • Demografie ți mișcarea populației

  • Stiluri de viață

  • Consum și practici culturale

  • Muncă și șomaj

  • Comunicare socială

  • Diagnoza comunitară

  • Politici sociale

  • Societate civila și ONG-uri

  • Evaluarea impactului legislației

  • Studii de audiență - Realizate la nivel local, regional și național, studiile de audiență măsoară notorietatea și audiența media, evaluează conținuturile transmise și impactul acestora.

    • Audiența TV

    • Audiența radio

    • Consum presa scrisă

    • Outdoor advertising

    • Outdoor media

  • Evaluare organizațională - Realizate în instituțiile publice și private, studiile de evaluare constituie un instrument necesar diagnozei organizaționale, identificării disfuncționalităților legate de structura și posibile soluții de eficientizare a activității.

  • Culegere de date pentru alte institute de cercetare socială sau marketing prin metodele PAPI, CAPI, CATI, CAWI.



Protectia datelor cu caracter personal

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, CC SAS are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană [mai mult].