Metodologie

Calitative

1. Focus groups

2. In-depth interviewing

3. Observational research / Ethnographic methods 


Cantitative

1. Anchete face-to-face la domiciliul subiecților – PAPI, CAPI. Sistemul TAPI este in curs de implementare.

PAPI: Paper And Pencil Interviewing. Răspunsurile subiecților sunt înregistrate de un operator pe un chestionar pe hârtie. Datele sunt transferate ulterior în format electronic de un operator de introducere date.

CAPI: Computer Assisted Personal Interviewing. Această metodă este foarte asemănătoare cu PAPI, dar răspunsurile subiecților sunt introduse direct într-un soft pe un laptop în loc sa fie notate pe hârtie. 

TAPI: Tablet Assisted Personal Interviewing.  Această metodă este foarte asemănătoare cu CAPI, dar în loc de laptop se folosesc tablete.

2. CATI – Computer-Assisted Telephone Interviewing –anchetă telefonică asistată de calculator. Pentru această metodă folosim eșantioane realizate RDD (Random Digit Dialing) în care numerele de telefon sunt obținute aleator dintre numerele de telefonie mobilă și fixă, eșantioane care acoperă peste 90% din populație. Ca alternativă,  folosim eșantioane master din bazele de telefonie fixă combinate cu cele de telefonie mobilă, pentru a asigura eșantioanelor reprezentativitate maximă.

3. Online surveys

WAPI: Web Assisted Personal Interviewing. The respondents answer the questions online, but they are also assisted online in doing so. 

CASI: Computer Assisted Self Interviewing. The CASI method involves respondents taking place behind the computer themselves in order to fill in the questionnaire. 

CAWI: Computer Assisted Web Interviewing. Online research in which data is obtained electronically using online questionnaires. These questionnaires contain references so that the correct questions are asked to each respondent.

4. SAPI: Smartphone Assisted Personal Interviewing.  Aceasta metoda este similara cu CATI cu autocompletare, dar nu se folosesc operatori umani. Intrebarile sunt sintetizate vocal, iar respondentul alege singur raspunsul pe telefon.  Acesta metoda este caracterizata de rapiditate si esantioane mari. Rezultatele unei astfel de anchete se pot livra in 3 ore de la declansarea comenzii. 

5.  Interviuri în locații centrale 

6.  Experimental research

7.  Tracking Studies

Protectia datelor cu caracter personal

Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, CC SAS are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană [mai mult].