Studii de piață - Realizate în rândul consumatorilor individuali (nivel local, regional și național) și la nivelul agenților economici, studiile de piață oferă companiilor publice și private informații pentru a lua cele mai bune decizii și a aloca în cel mai eficient mod resursele disponibile.
Consumer behavior studies (needs, preferences, attitudes, and behavioral patterns)
Product, brand and concept evaluation studies
Advertising research
Secondary data analyses on a wide variety of topics such as social trends, market segmentation, consumer behavior etc.
Studii sociale și sondaje de opinie - Realizate la nivel local, regional și național, cercetările sociale oferă tuturor organizațiilor și instituțiilor publice și private informațiile necesare activității lor.
Sărăcie și incluziune sociala
Calitatea vieții
Asistență socială
Sănătate
Educație
Discriminare socială
Relații interetnice
Problematica gender
Urbanism ți amenajarea teritoriului
Demografie ți mișcarea populației
Stiluri de viață
Consum și practici culturale
Muncă și șomaj
Comunicare socială
Diagnoza comunitară
Politici sociale
Societate civila și ONG-uri
Evaluarea impactului legislației
Studii de audiență - Realizate la nivel local, regional și național, studiile de audiență măsoară notorietatea și audiența media, evaluează conținuturile transmise și impactul acestora.
Audiența TV
Audiența radio
Consum presa scrisă
Outdoor advertising
Outdoor media
Evaluare organizațională - Realizate în instituțiile publice și private, studiile de evaluare constituie un instrument necesar diagnozei organizaționale, identificării disfuncționalităților legate de structura și posibile soluții de eficientizare a activității.
Culegere de date pentru alte institute de cercetare socială sau marketing prin metodele PAPI, CAPI, CATI, CAWI.
Conform cerinţelor Legii nr. 677/2001 pentru protecţia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date, modificată şi completată şi ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal şi protecţia vieţii private în sectorul comunicaţiilor electronice, CC SAS are obligaţia de a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi despre dumneavoastră, un membru al familiei dumneavoastră ori o altă persoană [mai mult].